Subject: 11111 Lagedi jaama tee katendite taastamine - projekteerimistingimused
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 13:33:56 +0300

Tere

Meie lauale on jõudnud manuses olev VK-projekt (joonis manuses), mille
rajamiseks soovib Tellija meilt trasside rajamise katendite taastamise
projekti.

Nagu jooniselt järeldub, siis planeeritavad trassid jõuvad paari meetri
ulatuses riigitee 11111 Lagedi jaama tee sõidutee katte alla ning riigitee
11112 Lagedi-Jüri tee teemaale jäävale haljasalale.

Kas projekteerimistööde teostamiseks on vajalikud ka Transpordiameti
projekteerimistingimused või lähtume lihtsalt mõnest tüüpjoonisest? Kui
need on vajalikud, siis taotleksime need.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee